ارسال پاسخ

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1576

بر اساس برنامه ریزی کارگروه ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی

آغاز دور جدید نمونه برداری لوله و اتصالات از بازار جهت ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی + تصویر نامه

دور جدید نمونه برداری لوله و اتصالات پی وی سی از بازار با هدف ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، بر اساس برنامه ریزی کارگروه ارزیابی انطباق محصولات ساختمانی، نمونه برداری از بازار آغاز و تا پایان خرداد 1397 ادامه دارد.


در نامه دبیر انجمن لوله و اتصالات پی وی سی از تولیدکنندگان درخواست شده است تا نسبت به اصلاح محصولات ارائه شده به بازار، توجه به کیفیت و ارائه لیست مکان های توزیع محصول جهت خرید نمونه، اقدام لازم را انجام دهند.

 

تصویر نامه را در ادامه مشاهده کنید.


لازم به ذکر است که تمامي نمونه ها در مرحله نخست تحت آزمون سنجش درصد فيلر قرار می گیرند و نمونه هاي حاوي فيلر بالاتر از حد استاندارد از گردونه آزمون ها خارج شده و به توليد كنندگان آنها اعلام می شود.

 

ساير نمونه ها به مراحل بعدي انجام آزمونهاي كيفي در آزمايشگاه همكار استاندارد مستقل راه یافته و نتايج به شركت هاي مربوطه اعلام می شود.

 

در نهايت محصولاتي كه داراي شرايط استاندارد كيفي و قابل قبول باشند به صورت ليست مورد تاييد انجمن به سازمان هايي مانند نظام مهندسي كليه استانهاي كشور، انجمن هاي انبوه سازان استانها ، ادارات استاندارد و ... اعلام می شود.

 

لازم به ذکر است در  دور قبلی 60 لوله و 51 نمونه از اتصالات از سطح بازار در شهرها و استان های مختلف جمع آوری شد که این میزان نسبت به دور ماقبل حدود 38 درصد رشد داشت. 

 

برای مشاهده نتایج دور قبل اینجا را کلیک کنید. 
 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد